Popularne integracje dla sklepów internetowych zwiększające sprzedaż

0
2027

Będąc właścicielem firmy na pewno wiesz, że wysoka sprzedaż i jej wzrost
ma kluczowe znaczenie dla Twojego rozwoju i sukcesu. Kierując przedsiębiorstwem ważnym elementem działania jest nieustanna walka o klientów i o to, by sprzedaż ciągle rosła, a klientów przybywało.

Czy są więc rozwiązania, które pomogą zwiększyć dotarcie do klientów, a tym samym sprzedaż? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, czytaj dalej! W dzisiejszym artykule parę słów o integracjach dla sklepów internetowych, które mogą zwiększyć efektywność twojego sklepu.

Integracja z Allegro

Jedną z najbardziej popularnych i tym samym najbardziej podstawowych integracji jest integracja sklepu internetowego z Allegro. Ponad 14 milionów użytkowników korzystających z tej platformy sprzedażowej będzie szczególnie pomocna podczas rozpoczynania swojej drogi w e-commerce. Dla wielu osób zakupy online często kojarzą się właśnie z Allegro i również tam rozpoczynają poszukiwania produktów, które ich interesują. Platforma Allegro oferuje wstawienie kilku ofert, a nawet całej kategorii z wykorzystaniem konkretnego szablonu, nie ma tu opłat wstępnych, jednak pojawiają się koszty za wystawianie ofert, prowizje od sprzedaży i wybór dodatkowych opcji oraz promowania produktów.

Wykorzystanie chat botów

Chatboty mogą skutecznie odpowiadać na nieograniczoną liczbę pytań użytkowników w tym samym czasie. Są zautomatyzowane i zapewniają całodobowe wsparcie przez 7 dni w tygodniu, przez co są zdecydowanie tańszym rozwiązaniem niż zatrudnianie pracowników do moderacji zapytań. Możesz wykorzystać je na stronie sklepu, ale również na Messengerze i uruchomić całodobowo lub tylko w czasie zamknięcia sklepu, gdy dział obsługi klienta nie jest już dostępny. Oczywiście, chatbot nie zastąpi w stu procentach człowieka, ponieważ jest tak dobry jak kod, który je stworzył i będzie w stanie odpowiedzieć wyłącznie na pytania na podstawie danych, dzięki którym został zaprogramowany. Mimo wszystko warto wprowadzić ten element do sklepu internetowego, dlatego że znacznie ułatwi kontakt z klientem i bez problemu poradzi sobie z podstawowymi pytaniami.

Wykorzystanie stron z porównaniami cen

Podczas zakupów najczęściej kierujemy się wyborem produktu z najniższą ceną, dlatego często przydatne są tu porównywarki cen, które są często używane przez klientów. Poza ceną możliwe jest również umieszczenie innych dodatkowych informacji jak np. Opcja darmowej wysyłki, opinie czy specjalny rabat naliczany od pewnej kwoty, a to podnosi atrakcyjność oferty i wpływa na zwiększenie konwersji, ponieważ użytkownik nie musi przeklikiwać się na stronę sklepu, by uzyskać niezbędne do zakupu informacje.

Więcej o ciekawych rozwiązaniach dla sklepów internetowych znajdziesz na blogu.

Niezależnie od tego czy zdecydujesz się na porównywarkę, chatbota
czy postawisz na Google Ads kieruj się tym, by nie przedobrzyć i dobrać najbardziej optymalne narzędzia do twojego sklepu, które poprawią jego funkcjonalność i ułatwią działania klientom. Dobrze wdrożone integracje to klucz do zwiększenia sprzedaży, ale także zarządzania sklepem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here