Współczesny klient jest coraz bardziej wymagający. Dobrze o tym wiedzą właściciele podmiotów gastronomicznych oraz sklepów, którzy muszą się nie lada natrudzić, aby uzyskać efekt zadowolenia. Najskuteczniejszym rozwiązaniem jest oczywiście oferowanie wysokiej jakości produktów w dobrej cenie. Smaczne posiłki i wysokogatunkowe produkty zawsze przyciągają klientów. Co jednak, gdy konkurencja depcze nam po piętach? Może warto stworzyć własny program lojalnościowy?
Czym powinna charakteryzować się sprawnie działająca aplikacja lojalnościowa?
Programy lojalnościowe od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Ich celem jest długoterminowe utrzymanie relacji z klientami. Taka forma marketingowa opiera się na prostych zasadach funkcjonowania ludzkiego mózgu. Przynależność do grupy to jedna podstawowych potrzeb człowieka. A jeśli przynależność ta ma wiązać się z jakimiś korzyściami, to trudno z niej zrezygnować.
Warto jednak podkreślić, że programy lojalnościowe są skuteczne tylko wtedy, gdy są dopasowane zarówno do specyfiki danego podmiotu gospodarczego oraz aktualnych potrzeb klientów. Większość z nas posiada swój własny smartfon. Właśnie to urządzenie jest nośnikiem nowoczesnych rozwiązań w zakresie marketingu. Klienci chętnie korzystają z różnego rodzaju aplikacji. Dlaczego zatem nie zaproponować im firmowej aplikacji lojalnościowej?
Taki mobilny system lojalnościowy powinien spełniać kilka zasadniczych wymogów. Po pierwsze, powinien być łatwy do zainstalowania i prosty w obsłudze. Obecnie wymaga się, aby był kompatybilny z systemami operacyjnymi ANDROID lub iOS. Po drugie, powinien spowodować, że użytkownik będzie pozytywnie kojarzył daną markę (np. restaurację, sklep). Aplikacja może zatem wyświetlać aktualności na temat oferty lub ciekawe artykuły z zakresu swojej firmy. Równie istotnym zadaniem takiego oprogramowania jest także umożliwienie klientowi bieżącego monitorowania ofert promocyjnych lub zebranych punktów lojalnościowych.
Która firma opracowuje godne polecenia aplikacje lojalnościowe?
Z całą pewnością można polecić firmę FlashCom, która posiada bogate portfolio w tym zakresie. Z jej usług skorzystało już wiele renomowanych podmiotów, w tym właściciele sklepów detalicznych (np. JBB Bałdyga, Laurella, Huawei), restauracji (np. Chochołowy Dwór, Karczma Słowiańska na Podgrodziu), pizzerii (np. Pizzeria Gawęda, Pizzeria Miami), obiektów rekreacyjnych (np. Przystań Brzegi, Plaża Bagry, Adrenalina Park), hoteli (np. Hotel Inner City, Dwór Bartnika, Rezydencja Korona Tatr).
Wdrożenie aplikacji lojalnościowej FlashCom to zarówno tworzenie pozytywnej relacji z klientem, jak i zwiększenie sprzedaży produktów lub usług. Dużą zaletą takiego oprogramowania jest jego integralność z działającymi systemami dla gastronomii oraz programami do obsługi sprzedaży detalicznej. Aplikacja składa się z kilku sekcji, takich jak: Sekcja Aktualności, Sekcja Nagród, Sekcja Obiekt, Sekcja Wiadomości, Sekcja Profil.
Co jeszcze znajduje się w ofercie firmy Flashcom?
Osoby zainteresowane współpracą powinny przejrzeć stronę internetową firmy oraz opublikowany tam katalog usług. FlashCom proponuje kompleksową obsługę firm w zakresie projektowania i wdrażania oprogramowania sprzedażowo-magazynowego. Doświadczeni sprzedawcy, informatycy i serwisanci służą swoją wiedzą i proponują optymalne rozwiązania.
Warto również podkreślić, że partnerami handlowymi firmy są producenci najwyższej jakości sprzętu, w tym urządzeń fiskalnych, terminali dotykowych, komputerów. Z oferty firmy będą zadowoleni zarówno przedstawiciele małych podmiotów handlowych, jak i sieci sprzedażowych.