Wdrożenie sklepu internetowego – co brać pod uwagę?

0
1583

System PIM to skrót od angielskiej nazwy Product Information Management. Jest to specjalny system, którego głównym zadaniem jest zarządzanie informacjami, które posiadamy o danym produkcie. W ten sposób możemy lepiej zorganizować pracę oraz zapanować nad wszystkimi produktami z naszej oferty. Jest to bardzo rezolutne oraz wygodne rozwiązanie, które pomaga zarządzać przedsiębiorstwem.

Na co zwrócić uwagę przy wdrożeniu sklepu internetowego?

Wdrożenie sklepu internetowego powinno być poprzedzone odpowiednimi przygotowaniami i ustaleniem odpowiedniego planu działania. W systemie PIM mamy opcję wprowadzania danych przez różne osoby, a także akceptowania ich przez inne. Wprowadza to dużą elastyczność do panelu administracyjnego i pozwala uzyskać znacznie lepsze efekty. Sklep online, który posiadasz może połączyć się z systemem PIM, który stanowi główne źródło danych. Sytuacja wygląda podobnie w przypadku sklepów fizycznych oraz infolinii.

Zadaniem systemu PIM jest sprawdzenie, czy produkty spełniają wszystkie ustalone normy. Jeżeli tak się stanie to trafiają one do sklepu. Warunki, które muszą zostać spełnione przez sklep Shoper ustalamy sami. Przykładowo mogą to być takie dane jak nazwa, krótki lub długi opis, a także zdjęcie produktu oraz kolor. Jeżeli produkt nie posiada jakichś danych z tych, które wymieniliśmy to nie będzie mógł zostać opublikowany. Pozwala to zachować porządek oraz wprowadza znacznie większą organizację na naszej stronie internetowej. Zapobiega to przede wszystkim publikacji produktów, które nie spełniają określonych norm.

Kolejną ciekawą funkcją systemu PIM jest możliwość zaplanowania publikacji niektórych produktów. W ten sposób możemy ustalić dokładną godzinę opublikowania na stronie sklepu danego artykułu. Wtedy główne znaczenie ma data publikacji, ponieważ stopień wypełnienia odchodzi na dalszy plan. Jednocześnie system PIM pozwala tworzyć wiele różnych kategorii produktów. Dzięki takiemu rozwiązaniu łatwiej odnaleźć się na stronie i znaleźć interesujący projekt.

Prowadzenie sklepu internetowego z systemem PIM jest dużym ułatwieniem i zdecydowanie pomaga rozwijać działalność i generować większe zyski. Przedsiębiorcy docenią to, że mogą nadzorować dane wszystkich produktów. Dlatego nie ma potrzeby dokładnego sprawdzania każdego produktu, żeby ocenić gdzie brakuje określonych danych i co należy poprawić. Wskaźnik procentowy pokazuje nam również, których elementów brakuje i w jaki sposób możemy zwiększyć sprzedaż produktów. Oczywiście moglibyśmy to robić ręcznie, ale oprogramowanie znacznie ułatwia pracę.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here