W czym przydaje się Analytics?

0
185

Marketing internetowy jest tą dziedziną, w którą warto inwestować, kiedy prowadzi się biznes w sieci. Kluczowa jest tak zwana analityka internetowa, za pośrednictwem Google Analytics. Pozwala to śledzić wydatki marketingowe, weryfikować efekty kampanii, a także poprawić wygląd samej strony www. Jest to zatem standard w branży internetowej.

Na czym to polega?

Konkretna agencja mediowa, której zleca się przeprowadzanie gruntownej analizy marketingowej dzieli zazwyczaj swoją pracę na poszczególne etapy.
Pierwsza faza polega na zainstalowaniu bezpłatnego Google Analytics, gdzie kluczem jest jakość zebranych danych. Pozwala to na uniknięcie błędnego efektu Garbage In – Garbage Out, a więc błędnych danych wejściowych – błędnych danych wyjściowych. Kolejno, pośród kilkuset raportów wybiera się najlepsze oraz na ich podstawie konfiguruje przyszłe cele marketingowe. Ostatni etap obejmuje monitorowanie zebranych danych, wraz z wyciąganiem wniosków optymalizacyjnych. Bez wątpienia, każda strona, jak i aplikacje mobilne powinny mieć zainstalowane Google Analytics.

Lista funkcji

Usługa Analytics to nie tylko pomiar wielkości sprzedaży i liczby konwersji. Zapewnia ona bowiem bieżący wgląd w to, jak użytkownicy korzystają z witryny, a więc jaką drogą do niej dotarli i co zrobić, żeby znowu chcieli się na niej pojawić. Wydajna i łatwa w obsłudze platforma jaką jest Google Analytics pozwala na gruntowną analizę treści, analitykę społecznościową, analizę danych mobilnych, a także analizę reklam. Jak można zauważyć, Google Analytics pozwala na dokładną ocenę konkretnej strony www, w ramach jej funkcjonalności i prezencji. Dzięki temu więcej internautów będzie chciało się na nią skierować w przyszłości. Każdy, kto prosperuje w trybie online musi więc skorzystać z tej usługi. Efekty można będzie dostrzec bardzo szybko, zwłaszcza, gdy zatrudni się analityków, którzy sprawdzą dla nas, w którym kierunku powinny pójść zmiany i co zrobić, by bezproblemowo je osiągnąć. To podstawa internetowych działań marketingowych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here