Prowadzenie kampanii na Facebooku

0
56

Co zrobić, aby reklama na Facebooku była skuteczna? Dobrze określić jej cel! Żeby to jednak zrobić, musisz odpowiedzieć sobie na pytanie o to, jaki cel ma przynieść Twojej firmie. Sądzisz, że to banalne? Zobacz zatem, ile możliwości promocji proponują Ci media społecznościowe.

Jakie cele możesz osiągnąć poprzez reklamowanie się na Facebooku?

Rozpoznawalność, która daje Ci szansę na to, aby przedstawić Twoją firmę oraz jej produkty i ofertę jak największej liczbie użytkowników o wybranych przez Ciebie preferencjach. Jeśli więc chcesz, aby Twoja marka została zapamiętana przez fanów, powinieneś skorzystać z tej opcji. Marka ma zostać przez nich zapamiętana, dzięki temu, że kreacja wyświetla się dużej ilości użytkowników.

Masz do dyspozycji 2 możliwości

  1. Rozpoznawalność marki, czyli opcja odpowiednia głównie dla firm wchodzącym na rynek.
  1. Zasięg lokalny, podobny cel, jednak w skali lokalnej. Można go wykorzystać np. do wypromowania konkretnego wydarzenia.  

Aktywność, która umożliwia stworzenie przywiązania potencjalnych i obecnych klientów do Twojej marki oraz wpływa na stworzenie zaufania do niej.

Opcje tego celu to:

  1. Przekierowanie do witryny, a więc przeniesienie użytkowników bezpośrednio na konkretną podstronę serwisu, gdzie mogą wykonać założoną akcję.
  2. Aktywność, która na zebrać dużą liczbę komentarzy i reakcji pod postem.
  3. Instalacja aplikacji, czyli skłanianie internautów do pobrania danej aplikacji.
  4. Wyświetlenia filmu, służący do pokazania fanom historii bądź usług firmy w atrakcyjny sposób.
  5. Pozyskanie kontaktów, dzięki któremu zdobędziesz e-maile, numery kontaktowe i inne dane na temat osób zainteresowanych Twoją ofertą.
  6. Wiadomości, opcja służąca do zachęcania internautów do kontaktu.  

Konwersje, które mają zachęcać użytkowników do wykonywania akcji w Twoim sklepie.

Będą to:

  1. Konwersje, czyli skłonienie fanów do odwiedzenia witryny czy aplikacji.
  2. Sprzedaż z katalogu, promujące produkty do osób, które były zainteresowane ofertą Twojej firmy.
  3. Wizyty w firmie, wykorzystaj ten cel, jeśli chcesz żeby internauci odwiedzili Twoją siedzibę.

Jak widzisz celów reklamowych proponowanych przez Facebooka jest wiele. Potrzebujesz także kompleksowej strategii w mediach społecznościowych, a taką zapewni Ci agencja z wieloletnim doświadczeniem w branży. Zaufaj doświadczeniu prawdziwych specjalistów – skontaktuj się z Alte Media https://www.altemedia.pl/media-spolecznosciowe. Pozwól sobie skutecznie działać w sieci!  

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here