piątek, Październik 18, 2019

Modelowanie procesów biznesowych – sporządzanie diagramu

0

Model procesu biznesowego to przede wszystkim przedstawienie działań i zdarzeń, które występują w procesie biznesowym. Sam proces to uporządkowany przebieg następujących po sobie działań, które sa realizowane przez zdefiniowane jednostki. Ich efektem jest osiągnięcie założonego celu. Firma posiada wiele różnego rodzaju procesów zarówno tych ważnych, jak i tych mniej ważnych. Czasem procesy te są bardzo złożone.

Jakie ułatwienia niosą nam płatności przez internet?

0

Chcesz zapłacić za coś wygodnie? Zrób to przez internet? Dzisiaj coraz więcej z nas korzysta z płatności internetowych. W ten sposób możemy nie tylko zapłacić za zakupy w sklepach on-line, ale również za rachunki oraz różne usługi.

Czy warto jest doładowywać telefon online?

0

Osoby posiadające telefony na kartę coraz częściej decydują się na to, aby doładować go za pomocą Internetu. Doładowania online są szybkie, nie mają dodatkowych kosztów, i co najważniejsze, można się na nie decydować nie wychodząc z domu.

Monitoring GPS – obawy pracowników

0

Wdrożenie systemu monitorowania pojazdów służbowych to dla wielu firm poważny dylemat. Z jednej strony taka decyzja pociąga za sobą wiele benefitów, jak na przykład redukcja kosztów, zwiększenie efektywności floty czy podniesienie poziomu bezpieczeństwa. Na drugim biegunie jest jednak reakcja pracowników. Pracodawcy obawiają się niezadowolenia, które w skrajnych przypadkach może prowadzić nawet do zmiany pracy.

Na co zwrócić uwagę, gdy zamawiamy drukowanie ulotek?

0
Na co zwrócić uwagę, gdy zamawiamy drukowanie ulotek?

Drukowanie ulotek to usługa zamawiana przez większość firm zarówno niewielkich jednoosobowych, jak i dużych przedsiębiorstw. Ulotki w dzisiejszych czasach wykorzystywane są nie tylko do reklamy, ale również stanowią pewnego rodzaju wizytówkę z danymi kontaktowymi firmy.

W czym przydaje się Analytics?

0
W czym przydaje się Analytics?

Marketing internetowy jest tą dziedziną, w którą warto inwestować, kiedy prowadzi się biznes w sieci. Kluczowa jest tak zwana analityka internetowa, za pośrednictwem Google Analytics. Pozwala to śledzić wydatki marketingowe, weryfikować efekty kampanii, a także poprawić wygląd samej strony www. Jest to zatem standard w branży internetowej.

Jak stworzyć dobry newsletter?

0
Jak stworzyć dobry newsletter?

Dobry newsletter to doskonałe narzędzie marketingowe, które cieszy się rosnącą popularnością, gdyż pozwala nie tylko zwiększyć sprzedaż, ale również pomaga budować pozytywny wizerunek firmy oraz wzmacniać relacje z klientami.

Domena internetowa – darmowa czy płatna?

0
Domena internetowa - darmowa czy płatna?

Każdy, kto planuje uruchomienie strony internetowej, platformy usługowej, portalu lub bloga, musi zmierzyć się z problemem rejestracji domeny internetowej, pod którą oferowany produkt będzie dostępny w sieci. Każda domena wskazuje zawsze tylko jedną stronę internetową. Domenę można zarejestrować w bardzo wielu miejscach, a transakcja zakupu jest łatwa i szybka. Należy jednak bardzo uważnie wybrać usługodawcę, u którego zostanie kupiona domena, gdyż ceny zakupu i odnowienia licencji w różnych miejscach potrafią bardzo mocno się różnić. Kryterium ceny nie musi być jedynym, ani najważniejszym. Wielu usługodawców poza domenami oferuje także szeroki wachlarz usług dodatkowych, np. dostęp do serwera, certyfikaty SSL czy serwis.

Czy Samsung Galaxy A5 to rzeczywiście idealny smartfon do robienia selfie? Sprawdzamy

0
Czy Samsung Galaxy A5 to rzeczywiście idealny smartfon do robienia selfie? Sprawdzamy

Nowoczesny smartfon to dziś znacznie więcej niż tylko urządzenie wykorzystywane do dzwonienia i sms-owania. Używamy go do oglądania filmów, słuchania muzyki, przeglądania internetu czy robienia zdjęć. Mówi się, ze Samsung Galaxy A5 to jeden z najlepszych telefonów do tego celu. Sprawdźmy to!

Jak skutecznie reklamować się w internecie?

0
Jak skutecznie reklamować się w internecie?

Nikogo nie zaskoczy raczej stwierdzenie mówiące, że bez odpowiedniej reklamy prowadzenie jakiejkolwiek firmy nie ma większego sensu, bowiem zwyczajnie nie uda się nam dotrzeć ze swoją ofertą do szerszego grona klientów i zdobyć większą popularność. Tak było już przed wiekami, tak jest i dzisiaj. Oczywiście, obecnie reklama wygląda kompletnie inaczej, niż dawniej – w ciągu ostatnich kilku dekad przeszła wielką rewolucję, głównie za sprawą pojawienia się nowych środków przekazu. Dziś w branży reklamowej króluje przede wszystkim internet. Daje on nam w tej kwestii niesamowite możliwości, które koniecznie musimy nauczyć się dobrze wykorzystywać. Jest to absolutny klucz do zdobycia w swojej branży dużej popularności.

Zacznij od dobrej strony internetowej

Każda firma, niezależnie od tego, jaką działalnością się zajmuje musi posiadać profesjonalną stronę internetową. Stworzenie dobrej witryny nie jest wcale tak wielkim wydatkiem, choć nigdy nie należy na tym oszczędzać – jest to bardzo ważna, wirtualna wizytówka która wystawia świadectwo naszego profesjonalizmu. Koniecznie trzeba też nawiązać współpracę z firmą SEO, która zadba o pozycjonowanie naszej strony. Dzięki temu zdobędzie ona wysoką pozycję w wyszukiwarkach internetowych, co z kolei jest niezbędne do tego, aby odwiedzało ją jak najwięcej ludzi.

Media społecznościowe

Media społecznościowe stopniowo wypierają tradycyjne strony internetowe, stając się głównym narzędziem do komunikacji na linii przedsiębiorca – klient. Absolutnym minimum jest prowadzenie konta na portalach takich jak Facebook czy Twitter. Są one niezwykle przydatne w szybkim informowaniu klientów o wszystkich nowościach z życia firmy i w naszej ofercie.

Mailing

Posiadając dużą bazę mailową, można prowadzić bardzo skuteczne działania marketingowe. Mailing uważany jest za jedną z najbardziej efektywnych form reklamy. Pozwala przede wszystkim na tworzenie mocno wyspecjalizowanych wiadomości, specjalnie dopasowanych do konkretnej grupy klientów i odpowiadających jej potrzebom.