niedziela, Sierpień 18, 2019

Ubiquiti Unifi – niezastąpiona oferta dla twojej firmy

0
Ubiquiti Unifi - niezastąpiona oferta dla twojej firmy

Stworzenie profesjonalnej i spójnej sieci w przedsiębiorstwie to bardzo istotny aspekt, na który koniecznie powinien zwrócić uwagę każdy administrator. Na rynku dostępnych jest bardzo wiele różnorodnych rozwiązań, które mogą zostać wykorzystane jako element firmowej sieci wewnętrznej. Zbyt wiele możliwości może jednak przytłoczyć użytkownika, który stanie przed zbyt skomplikowanym wyborem i nie będzie umiał zdecydować się na konkretne sprzęty. Warto w takiej sytuacji skorzystać z profesjonalnego doradztwa i nieco lepiej zapoznać się z rynkiem przed zakupem urządzeń. W tym artykule postaramy się posłużyć Państwu takim właśnie doradztwem. W tekście opisane zostaną rozwiązania Ubiquiti Unifi. Mamy nadzieję, że zapoznanie się z nimi ułatwi Państwu podjęcie decyzji i dokonanie wyboru spośród wielu sprzętów sieciowych oferowanych przez producentów.

Jak wypozycjonować stronę internetową hydraulika?

0
Jak wypozycjonować stronę internetową hydraulika?

Obecnie specjaliści i fachowcy w praktycznie każdej branży decydują się na założenie strony internetowej. Doskonałym przykładem może być hydraulik, którego w internecie z roku na rok szuka coraz więcej osób. Jak wypozycjonować stronę internetową hydraulika?

Warto wiedzieć, że wysoka pozycja danej frazy w wynikach wyszukiwania Google daje pewność, że potencjalny klient po wpisaniu jej w wyszukiwarkę Google trafi na tą stronę.

W przypadku takiego zawodu, jak hydraulik tendencja jest zauważalna, ponieważ osoby szukające w internecie tego fachowca, potrzebują go na już. Ponadto zdecydowana większość osób po wpisaniu frazy np. „hydraulik warszawa” wybiera pierwszy, drugi albo trzeci wynik, a następnie kontaktuje się z hydraulikiem.

Branża jest również świetna dla osób które chciałyby się wybić, ponieważ hydraulicy przeważnie nie pozycjonują się w Google, znaczna większość z nich nie posiada nawet strony internetowej.

Pozycjonowanie stron w tej branży jest zatem stosunkowo łatwiejsze. Oczywiście w celu poprawy pozycji konieczne jest przeprowadzenie istotnych działań. Do najpopularniejszych metod pozycjonowania strony internetowej hydraulika trzeba zaliczyć: teksty sponsorowane i link building, frazy kluczowe, skorzystanie z usług freelancera, skorzystanie z usług agencji marketingowej, a także content marketing.

Alternatywnym rozwiązaniem na pozycjonowanie strony internetowej hydraulika jest skorzystanie z freelancera albo agencji marketingowej. Opcja ta jest rekomendowana przede wszystkim osobom, które nie chcą albo nie potrafią samodzielnie wykonać tego zadania. Z roku na rok na rynku powstaje coraz więcej firm specjalizujących się w SEO. Wystarczy zatem zwrócić się do kilku z nich w celu porównania ofert i wybrania najlepszej. Można również zdecydować się na osoby prywatne, które mogą zaoferować niższą stawkę za podobną skuteczność.

Osoby, które są zainteresowane uzyskać jeszcze więcej informacji na temat pozycjonowania strony internetowej powinny wejść na stronę http://1pokoj.pl/jak-skutecznie-wypozycjonowac-strone-hydraulika/

Popularne integracje dla sklepów internetowych zwiększające sprzedaż

0
Popularne integracje dla sklepów internetowych zwiększające sprzedaż

Będąc właścicielem firmy na pewno wiesz, że wysoka sprzedaż i jej wzrost
ma kluczowe znaczenie dla Twojego rozwoju i sukcesu. Kierując przedsiębiorstwem ważnym elementem działania jest nieustanna walka o klientów i o to, by sprzedaż ciągle rosła, a klientów przybywało.

Czy są więc rozwiązania, które pomogą zwiększyć dotarcie do klientów, a tym samym sprzedaż? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, czytaj dalej! W dzisiejszym artykule parę słów o integracjach dla sklepów internetowych, które mogą zwiększyć efektywność twojego sklepu.

Integracja z Allegro

Jedną z najbardziej popularnych i tym samym najbardziej podstawowych integracji jest integracja sklepu internetowego z Allegro. Ponad 14 milionów użytkowników korzystających z tej platformy sprzedażowej będzie szczególnie pomocna podczas rozpoczynania swojej drogi w e-commerce. Dla wielu osób zakupy online często kojarzą się właśnie z Allegro i również tam rozpoczynają poszukiwania produktów, które ich interesują. Platforma Allegro oferuje wstawienie kilku ofert, a nawet całej kategorii z wykorzystaniem konkretnego szablonu, nie ma tu opłat wstępnych, jednak pojawiają się koszty za wystawianie ofert, prowizje od sprzedaży i wybór dodatkowych opcji oraz promowania produktów.

Wykorzystanie chat botów

Chatboty mogą skutecznie odpowiadać na nieograniczoną liczbę pytań użytkowników w tym samym czasie. Są zautomatyzowane i zapewniają całodobowe wsparcie przez 7 dni w tygodniu, przez co są zdecydowanie tańszym rozwiązaniem niż zatrudnianie pracowników do moderacji zapytań. Możesz wykorzystać je na stronie sklepu, ale również na Messengerze i uruchomić całodobowo lub tylko w czasie zamknięcia sklepu, gdy dział obsługi klienta nie jest już dostępny. Oczywiście, chatbot nie zastąpi w stu procentach człowieka, ponieważ jest tak dobry jak kod, który je stworzył i będzie w stanie odpowiedzieć wyłącznie na pytania na podstawie danych, dzięki którym został zaprogramowany. Mimo wszystko warto wprowadzić ten element do sklepu internetowego, dlatego że znacznie ułatwi kontakt z klientem i bez problemu poradzi sobie z podstawowymi pytaniami.

Wykorzystanie stron z porównaniami cen

Podczas zakupów najczęściej kierujemy się wyborem produktu z najniższą ceną, dlatego często przydatne są tu porównywarki cen, które są często używane przez klientów. Poza ceną możliwe jest również umieszczenie innych dodatkowych informacji jak np. Opcja darmowej wysyłki, opinie czy specjalny rabat naliczany od pewnej kwoty, a to podnosi atrakcyjność oferty i wpływa na zwiększenie konwersji, ponieważ użytkownik nie musi przeklikiwać się na stronę sklepu, by uzyskać niezbędne do zakupu informacje.

Więcej o ciekawych rozwiązaniach dla sklepów internetowych znajdziesz na blogu agencji e-commerce Smartbees https://smartbees.pl/blog/e-commerce

Niezależnie od tego czy zdecydujesz się na porównywarkę, chatbota
czy postawisz na Google Ads kieruj się tym, by nie przedobrzyć i dobrać najbardziej optymalne narzędzia do twojego sklepu, które poprawią jego funkcjonalność i ułatwią działania klientom. Dobrze wdrożone integracje to klucz do zwiększenia sprzedaży, ale także zarządzania sklepem.

Szyldy reklamowe Wrocław – czy są skuteczne?

0
Szyldy reklamowe Wrocław - czy są skuteczne?

Każda firma szuka najlepszym i najskuteczniejszych form reklamy dla promocji swojego biznesu. Jednym z takich rozwiązań jest szyld reklamowy. To jednak z najstarszych form reklamy, która wciąż jest wykorzystywana przez wiele placówek handlowych i usługowych. Jest tak przede wszystkim dlatego, iż szyldy reklamowe mają wiele zalet. Przede wszystkim są skuteczne.

Po co szyld reklamowy?

Podstawowym i najważniejszym zadaniem szyldu reklamowego jest poinformowanie potencjalnych klientów o tym, że w danym miejscu znajduje się konkretna placówka handlowa lub usługowa. Dzięki takiej formie reklamy osoby będące w pobliżu placówki mogą skutecznie dowiedzieć się o jej istnieniu, a tym samym skorzystać z jej usług. Ważne jest jednak, aby szyld reklamowy był wykonany w sposób ciekawy.

Chodzi o to, aby był on po prostu widoczny. Co ważne, ciekawie wykonany szyld reklamowy może z pewnością zapaść w pamięć potencjalnym klientom. Dzięki temu klienci będą pamiętać o funkcjonowaniu danej placówki jeszcze przez długi czas. Dlatego jeśli chodzi o zaprojektowanie i wykonanie szyldu reklamowego dobry rozwiązaniem jest zlecenie tego profesjonalnej agencji reklamowej. W każdym większym mieście jest ich przynajmniej kilka. Można je łatwo znaleźć korzystając z Internetu. W wyszukiwarce wpisać wystarczy choćby hasło „szyldy Wrocław„.

Skuteczna reklama – Szyldy Wrocław

Jak już wspomniano dobrze zaprojektowany szyld może stanowić bardzo skuteczną reklamę. Dobrze zaprojektowany szyld to taki, który zwraca na siebie uwagę. Musi być on ciekawy, ale jednocześnie estetyczny. Pamiętać należy, że szyld reklamy jest pewnego rodzaju wizytówką firmy. Dlatego projektując szyld pamiętać należy o tym, aby przyciągał on klientów do skorzystania z usług, a nie działał wręcz odpychająco.

Szyldów jest dość sporo. W związku z tym wiele firm prześciga się w tym, aby szyld wyróżniał się. Niestety wiele firm osiąga efekt odwrotny. Szyld przyciąga wzrok klientów, ale w ogóle nie przekonuje ich do skorzystać z usług, jest wręcz przeciwnie. Dlatego zawsze należy o tym pamiętać kiedy projektuje się szyld. Tym bardziej jak już wspomniano wcześniej lepiej jest zlecić przygotowanie projektu graficznego profesjonalnej firmie.

Czy warto inwestować w szyld?

Odpowiedź jest prosta. Oczywiście, że tak. Warunkiem jest jednak to, aby szyld wykonany został w sposób profesjonalny. Trzeba także wiedzieć, że wykonanie szyldu reklamowego nie jest drogą inwestycją. Tym bardziej warto jest go wykonać, ponieważ inwestycja w dobrze wykonany szyld może przynieść firmie dużo korzyści. Pewne jest także to, że w takim przypadku inwestycja w szyld reklamowy także bardzo szybko się zwróci. Podkreślić należy także to, że dobrze wykonany szyld, także z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, może posłużyć nawet przez kilka lat. To tym bardziej przemawia za opłacalnością takiej inwestycji.

Kiedy szyld jest konieczny?

Oczywiście o tym czy w szyld reklamy zainwestować czy nie decyduje sam przedsiębiorca. Można jednak zwrócić uwagę na pewne sytuacje kiedy szyld wydaje się wręcz obowiązkowy. Mowa tutaj o przedsiębiorstwach, które dopiero rozpoczynają swoją działalność. Zwłaszcza jeśli jest to działalność w dość konkurencyjnej branży.

Potencjalni klienci w takiej sytuacji jeszcze tej firmy nie znają. Musi się ona przebić do ich świadomości. Dobrze i profesjonalnie wykonany szyld reklamowy może być idealnym rozwiązaniem w takiej sytuacji. W szyld reklamowy warto jest także zainwestować w momencie kiedy placówka handlowa lub usługa zmienia swoją siedzibę.

Planowanie produkcji w praktyce – o czym powinieneś pamiętać?

0
Planowanie produkcji w praktyce – o czym powinieneś pamiętać?

Planowanie produkcji to mozolny i skomplikowany proces, dlatego coraz więcej firm decyduje się na wsparcie w postaci wdrożenia odpowiedniego oprogramowania, dzięki któremu cały proces przebiega szybciej i sprawniej. Aby wybrać to idealnie dostosowane do naszych potrzeb musimy jednak pamiętać o kilku ważnych czynnikach.

Jak wybrać najlepszy system?

Aby oprogramowanie wspomagające planowanie produkcji spełniało wszelkie wymagania i faktycznie przyspieszało pracę, musi być odpowiednio dobrane do potrzeb i rozmiaru firmy. Z tego powodu lepiej odpuścić sobie na wstępie wszelkie darmowe systemy klasy ERP, jakie możemy znaleźć w internecie. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta – ponieważ są to programy dedykowane masom, a nie konkretnemu przedsiębiorstwu i z tego powodu nie będą w pełni wspomagać procesu produkcji w naszej firmie. Najlepiej wybrać nie tylko najnowsze i dedykowane oprogramowanie, ale także takie, które jest na bieżąco aktualizowane i w przypadku którego mamy zapewnione wsparcie techniczne.

Zminimalizuj koszty

Planowanie produkcji wiąże się nie tylko bezpośrednio z przyspieszeniem prac, ale także znacząco redukuje ich koszt. Cena wyprodukowania jednego projektu końcowego ulega obniżeniu ze względu na fakt mniejszego kosztu materiałów i składowych niezbędnych do produkcji, ale także biorąc pod uwagę czas pracy maszyn i personelu. Decydując się na wdrożenie możliwego do spersonalizowania oprogramowania klasy ERP to nie tylko wygoda i łatwiejsze planowanie wydatków, ale także znaczące przyspieszenie samego procesu produkcji oraz ułatwienie zadań zlecanych pracownikom.

Helpdesk to istotna zaleta

Wybierając system klasy ERP powinniśmy kierować się nie tylko cena czy wielkością możliwości, ale także obecnością wsparcia technicznego. Zwłaszcza w pierwszych miesiącach wdrażania programu będzie ono niezastąpionym źródłem wiedzy i sprawi, ze zaimplementowanie oprogramowania stanie się mniej „bolesne” zarówno dla nas, jak i dla rozkładu pracy maszyn +czy personelu. Helpdesk pomoże nam także później, dzięki czemu nie będziemy musieli sami zmagać się z ewentualnymi problemami.

Firmy oferujące nearshore software działają również w Polsce

0
Firmy oferujące nearshore software działają również w Polsce

Outsourcing to powszechne zjawisko we współczesnej gospodarce. Nie ma w tym nic dziwnego, że dana firma zleca zadania innym podmiotom, zamiast zatrudniać pracowników u siebie. Takie rozwiązania to przede wszystkim mniejszy koszt, a ponadto jakość, szybkość oraz elastyczność. W wielu branżach, na przykład w branży IT obserwuje się w ostatnich latach nowy trend, czyli tzw. nearshoring, który polega na wyborze zleceniodawców zlokalizowanych w pobliskich, a nawet sąsiednich krajach.

Jakie cechy powinna posiadać nowoczesną witryna internetowa?

0
Jakie cechy powinna posiadać nowoczesną witryna internetowa?

To, że każda firma powinna mieć stronę internetową, to nie ulega wątpliwości. Nie mniej jednak, strona stronie nierówna, w sieci można znaleźć zarówno bardzo piękne, funkcjonalne witryny, jak i takie, które wołają o pomstę do nieba. Czym powinna charakteryzować się nowoczesna strona www?

Google shopping – 5 powodów, dla których warto z nich korzystać

0
Google shopping - 5 powodów, dla których warto z nich korzystać.

Czy zdjęcia produktów wpływają na sprzedaż? Odpowiedź wydaje się prosta. I jest prosta.

Badania dowodzą, że wykorzystanie obrazu może zwiększyć współczynnik klikalności prawie o połowę! Poza tym treść wizualna niesie ze sobą większy ładunek emocjonalny. A co nami kieruje przy zakupach jeśli nie emocje właśnie?

Kieszeń na dysk – nie wyrzucaj starego komputera!

0
Kieszeń na dysk

Co najczęściej robimy, gdy okazuje się, że nasz laptop już nie odpali lub jego naprawa jest nieopłacalna? Zazwyczaj po prostu wyrzucamy go na śmietnik lub sprzedajemy za kilka marnych groszy, nie zastanawiając się nad narządami do przeszczepu – tak, w świecie komputerów, również jest to możliwe, a podzespoły są w pewien sposób podobnie do ludzkich organów (jeśli coś przestaje działać, inne elementy jeszcze są przez jakiś czas sprawne).

W przypadku komputerów stacjonarnych sprawa jest dość prosta, ponieważ jeśli jakaś część ulegnie awarii, to wymieniamy tylko ten element – natomiast laptopy automatycznie lądują w śmietniku. Czy zastanawialiście się kiedyś, które elementy można jeszcze wyciągnąć i wykorzystać? A może widzieliście takie akcesoria jak kieszeń na dysk w sklepach komputerowych i zastanawialiście się, do czego mogą one służyć? Jeśli tak to świetnie, ponieważ zaczęliście myśleć o możliwość zaoszczędzenia dodatkowych pieniędzy lub wyposażenia się w nowe akcesoria, które szybko mogą okazać się przydatne i wygodne.

Zacznij od najważniejszego, stwórz własny dysk zewnętrzny

Wybierając się na wakacje, zawsze warto zabezpieczyć się na ewentualność braku zasięgu i niezbyt dobrej pogody – oczywiście, filmy są wtedy jedynym sensownym wyborem. Żeby wyposażyć się w takie zabezpieczenie, trzeba posiadać dysk zewnętrzny, na którym uda się wszystko pomieścić.

Ciekawostką może okazać się fakt, że z wykorzystaniem starego laptopa i kilkudziesięciu złotych, jesteśmy w stanie przygotować go samodzielnie (zakup kompletnego dysku zewnętrznego, to wydatek rzędu 150-200 zł). Potrzebna będzie jedynie kieszeń na dysk, śrubokręt i maksymalnie godzina czasu.

Gdzie kupić kieszeń na dysk i jak zacząć?

Chcąc zakupić odpowiedni model, spełniający wszystkie oczekiwania, wystarczy udać się do najbliższego lub ulubionego sklepu komputerowego. Niemal wszystkie placówki stacjonarne i internetowe będą posiadać takie wyposażenie w swoim asortymencie, więc o dostępność nie trzeba się obawiać.

Jeśli posiadamy już niezbędny asortyment, w którego skład wchodzi kieszeń na dysk i śrubokręt, należy po prostu umieścić w niej wymontowany z laptopa HDD lub SSD i można cieszyć się swoim nowym-starym dyskiem zewnętrznym, który z pewnością uratuje nas w wielu sytuacjach od nudy.

Do innych elementów, które można wymontować i zaoszczędzić na nich kilka złotych, można zaliczyć m.in. baterie laptopów i pozłacane wyposażenie (np. procesory). Wymaga to jednak nieco większych umiejętności, więc przeciętny użytkownik komputera może sobie z tym nie poradzić.

Prowadzenie kampanii na Facebooku

0
Prowadzenie kampanii na Facebooku

Co zrobić, aby reklama na Facebooku była skuteczna? Dobrze określić jej cel! Żeby to jednak zrobić, musisz odpowiedzieć sobie na pytanie o to, jaki cel ma przynieść Twojej firmie. Sądzisz, że to banalne? Zobacz zatem, ile możliwości promocji proponują Ci media społecznościowe.