poniedziałek, Kwiecień 6, 2020

Sklep internetowy dostosowany pod mobile

0
Sklep internetowy dostosowany pod mobile

Mobile nie jest już marginalnym źródłem ruchu. Pomimo znacznego wzrostu w korzystaniu z urządzeń mobilnych, a także rosnących trendów w zakupach online, sklep internetowy dostosowany pod mobile nie jest standardem. Firmy mają problemy z adaptacją oprogramowania e- commerce do użytkowników mobilnych, gdyż np. ekrany urządzeń mobilnych prezentują się inaczej. Dodatkowo użytkownicy w różny sposób komunikują się z Internetem poprzez aplikacje i socjal media.

Dlaczego zatem jeśli sporo osób korzysta z urządzeń mobilnych i więcej klientów robi zakupy online, dlaczego finalizacja zakupu z ruchu z urządzeń mobilnych jest tak niska? Dlatego, że przy ograniczonym rozmiarze ekranu i zmieniających się nawykach zakupu konsumenci znacznie rzadziej tolerują trudny proces nawigacji i realizacji transakcji. Jak to zmienić ?

Po pierwsze responsywność

To wyrażenie oznacza, że strona internetowa jest elastyczna i dostosowuje się do różnych wymiarów ekranów. Zapobiega to konieczności przewijania witryny lub ręcznego zmieniania rozmiaru, możemy prezentować tę samą wersję swojej strony użytkownikom na wielu urządzeniach. Responsywność oznacza, że nie musimy tworzyć różnych wersji witryny internetowej dla nieco odmiennych specyfikacji smartfonów i tabletów, których klienci mogliby prawdopodobnie użyć. Jeśli jednak zignorujemy tych użytkowników, ograniczymy ogromny procent ruchu i ostatecznie sprzedaży.

Responsywności jest kluczowym elementem projektowania. Należy zwracać uwagę już w momencie wyboru projektu na responsywne motywy wyglądu witryny lub skrypt sklepu. Przykładowo firma INNOVATION SOFTWARE oferuje tworzenie sklepu internetowego wyłącznie na responsywnych oprogramowaniach.

Dodatkowo myśląc o prezentacji witryny na urządzeniach mobilnych, należy pamiętać o kilku kwestiach.

1. Elementy wizualne

Odwiedzający przybywając do sklepu internetowego, otrzymuje dużo bodźców. Są to zdjęcia, przyciski wezwania do działania, tekst, sygnały zaufania, oświadczenia o korzyściach, opisy i wiele innych. Co więcej, na urządzenia mobilne regularnie przychodzą powiadomienia, które mogą zakłócić uwagę użytkownika. Powinniśmy poprawić elementy wizualne swojej witryny i skierować je do ścieżki zakupowej.

Tutaj przydaje się prawo Fittsa. Krótko mówiąc, im większy obiekt, tym bardziej prawdopodobne jest, że przyciągnie do niego oko i uwagę. Dlatego częścią optymalizacji witryny pod kątem urządzeń mobilnych jest użycie większego tekstu i grafiki do przekazywania kolejnych kroków, ważnych informacji i wezwań do działania. Przyciski i menu muszą być większe i bardziej przestrzennie rozmieszczone. Stuknięcie palcem jest zawsze mniej precyzyjne niż kliknięcie myszy i nie chcemy, aby klienci przypadkowo pominęli przycisk kupna i otworzyli inne okna w telefonie komórkowym.

2. Prosta nawigacja, aby zminimalizować liczbę kliknięć

Na szczycie zaleceń dotyczących optymalizacji konwersji jest, aby sklepy internetowe maksymalnie skróciły podróż do kasy, zmniejszając liczbę kliknięć w celu sfinalizowania zakupu. Odzwierciedla to optymalizacja urządzeń mobilnych, aby nawigacja na ekranie dotykowym była łatwa. Można to zrobić na wiele sposobów, takich jak:

  • Grupowanie różnych opcji razem
  • Łączenie podobnych stron w jedną stronę
  • Wyróżniając ważne strony
  • Podział nawigacji na podkategorie

Można użyć nawigacji wizualnej zamiast zwykłego tekstu lub prostych przycisków, aby ułatwić nawigację na urządzeniach mobilnych.

3. Optymalizacja wyszukiwania klienta

Łatwa nawigacja ma kluczowe znaczenie, ale ułatwia klientom znalezienie dokładnie tego, czego szukają. Są dwa rodzaje klientów w sklepie internetowym: ci, którzy wiedzą, czego szukają oraz ci, którzy szukają czegoś, ale nie wiedzą co. Dlatego pasek wyszukiwania powinien być widoczny w sklepie internetowym i łatwo dostępny po przybyciu.

Samodzielne tworzenie sklepu internetowego pod mobile jest trudnym zadaniem i jeśli zastanawiasz się nad uruchomieniem witryny lub poprawą istniejącej strony warto skorzystać ze specjalistycznych firm. Więcej informacji uzyskamy, kontaktując się na stronie https://innovationsoftware.pl/sklepy-internetowe/

Czym zajmuje się copywriter z językiem angielskim?

0
Czym zajmuje się copywriter z językiem angielskim

Jeśli szukasz specjalistycznych tekstów w obcym języku pisanych od zera bądź interesuje Cię tłumaczenie treści copywriterskich, najlepiej zlecić to zadanie copywriterowi angielskiemu. Nieważne gdzie zlokalizowana jest Twoja firma – zawodowi copywriterzy mogą sprawi, że Bydgoszcz czy Radom staną się znane właśnie z Twoich produktów!

Coraz częściej zawód copywritera wiąże się również z tłumaczeniem. Wiele firm ma międzynarodowy charakter, stara się pozyskać klientów z innych państw oraz poszerzyć zasięg swojej oferty. Dlatego okazuje się, że copywriterzy z dobrą znajomością języków obcych, a w szczególności języka angielskiego, są tak potrzebni. W dzisiejszych czasach angielski jest absolutną podstawą w komunikacji międzynarodowej, lingua franca XXI wieku. Dlatego tworzenie treści copywriterskich na rynek zagraniczny najlepiej jest rozpocząć właśnie od tego języka. Sprawdź jak najszybciej – copywriter angielski z doświadczeniem!

Copywriter-tłumacz – połączenie dwóch zawodów!

Zasadniczo w ramach swojego zawodu copywriter zwykle tworzy treści od podstaw. Jednak w przypadku copywritingu w języku angielskim, bywa też tak, że autorzy nie tylko piszą własne teksty, ale również tłumaczą. Można zatem powiedzie, że copywriting języka obcego stanowi połączenie dwóch profesji. Główną zaletą tłumaczonych przez copywriterów treści jest to, że tłumaczą je osoby, które na co dzień używają technik copywriterskich w swojej pracy, sami tworzą teksty nastawione na promowanie różnych firm i zwiększanie wyników sprzedaży, a zatem są ekspertami w tej dziedzinie. Dzięki temu operują językiem charakterystycznym dla tego typu treści i doskonale odzwierciedlają meritum tekstu w przekładach, co bezpośrednio przekłada się na jakość ich artykułów oraz ilość zadowolonych klientów.

Dowolne treści copywriterskie w obcym języku!

Copywriterzy z angielskim, czy też z dowolnym innym językiem, tworzą teksty o różnym charakterze. W zależności od tego, czego potrzebujesz, rzemieślnicy słowa napiszą dla Ciebie m.in. artykuły blogowe, teksty zapleczowe, opisy produktów oraz innego typu treści sprzedażowe. Dzięki dobrej znajomości języka operują bogatym słownictwem, w tym specjalistycznym czy perswazyjnym językiem korzyści. Indywidualne podejście, bezbłędna angielszczyzna i kreatywne rozwiązania stanowią klucz do sukcesu. Ponadto copywriterzy-tłumacze bez problemu włączają w swoje teksty elementy zasad z zakresu optymalizacji i pozycjonowania SEO np. pisząc świetne opisy produktów na sklepy internetowe. Dlatego nawet zagraniczni klienci bez problemu trafią pod Twój adres internetowy. Warto także sprawdzić czym jest ghostwriting, któy polega na anonimnowym pisaniu specjalistycznych treści.

Wielojęzyczne strony nabierają eksperckiego charakteru, co sprawia, że zyskują zaufanie w oczach klientów. Mają większy prestiż, ponieważ są znane nie tylko w Polsce, ale również na arenie międzynarodowej. A skoro nie tylko rodzimi konsumenci wybierają daną markę, to o czymś już świadczy…

Pamiętaj, że zlecenie treści w języku angielskim na temat Twojej działalności może stać się pierwszym krokiem do rozpoczęcia kariery na skalę międzynarodową. Dlatego nie zwlekaj, daj sobie szansę, nabierz wiatru w żagle i podbijaj zagranicę, dzięki świetnie skomponowanym treściom copywriterskim!

Program partnerski – pomysł na biznes dla każdego

0
Program partnerski - pomysł na biznes dla każdego

Chcesz zarabiać w Internecie na swojej pasji? Prowadzisz stronę, bloga, kanał na YouTube lub jesteś trendsetterem na Instagramie? Program partnerski jest wymarzonym sposobem na dodatkowe pieniądze. Poznaj podstawowe zasady współpracy i przekonaj się jak łatwo możesz zyskać dodatkowy dochód robiąc to co kochasz.

Co to jest Tik Tok i dlaczego jest taki popularny?

0
zarabianie na muzyce

Tik Tok jest jednym z największych fenomenów ostatnich lat. Aplikacja ma ponad miliard użytkowników i jest warta ponad 75 miliardów dolarów. Dla porównania Facebook po 16 latach aktywności ma ich 2,4 miliarda i jest wart 206 miliardów. Tik Tok swój wynik osiągnął w zaledwie 6 lat. Dlaczego Tik Tok stał się w tak szybkim tempie popularny?

Tik Tok — do czego dokładnie służy?

Na początku warto wspomnieć, że Tik Tok przez pierwsze dwa lata swojej obecności na rynku, nosił inną nazwę — Musical.ly. Aplikacja ta została stworzona przez chińskich programistów, a potem została szybko przejęta przez pekiński koncern ByteDance, który nadał aplikacji obecny wygląd i funkcje.

Tik Tok to aplikacja do tworzenia krótkich filmików (trwających maksymalnie 15 sekund), do których użytkownicy tej aplikacji śpiewają (a raczej udają, że śpiewają), dodają efekty lub choreografię. Można powiedzieć, że za pomocą tej aplikacji można stworzyć swoje własne krótkie teledyski do wybranego fragmentu piosenki. Ilość efektów, które można dodać do nagrania, jest naprawdę duża: mamy tam zwykłe filtry, zwalnianie ruchów, dodawanie ilustracji i wiele innych.

Tik Tok — aplikacja dla młodych

Treści tworzone w tej aplikacji są o wiele bardziej ukierunkowana, do konkretnej grupy odbiorców. Według statystyk ponad 60% użytkowników Tik Tok ma od 16 do 24 lat. Nawet Instagram nie ma aż tak jednolitej struktury wiekowej użytkowników. Taka struktura demograficzna twórców i odbiorców sprawia, że za pomocą tej platformy znacznie łatwiej jest im się ze sobą porozumieć. Jednak w inny sposób niż inne social media.

Algorytmy większości mediów społecznościowych zazwyczaj na pierwszym miejscu pokazują treści dodane przez użytkowników, których obserwujemy lub mamy w znajomych. Pierwszą rzeczą, którą widzi się po otwarciu Tik Tok, jest strona z treściami dobranymi specjalnie dla nas. Algorytm jest oparty oczywiście na podstawie tego, co wcześniej obejrzeliśmy. Można powiedzieć, że aplikacja ta jest swoistym połączeniem Instagrama i YouTube.

Tik Tok — aplikacja dla twórców

Co więcej, Tik Tok umożliwia twórcom zarabianie na muzyce. Za popularny filmik można zarobić w podobnej formie jak na YouTube, gdyż w Tik Tok wyświetlane są reklamy. Jednak nie jest to aż tak proste, jak na YouTube. Użytkownicy mogą zarobić tylko, jeśli ma się co najmniej 10 tysięcy obserwujących oraz mają podpisaną umowę sponsoringową z jakąkolwiek marką.  Warto też zauważyć, że obserwujący mogą zostawić “napiwek” dla twórcy, którego lubią.

Jak zorganizować loterię?

0
Jak zorganizować loterię

Loteria promocyjna z nagrodami rzeczowymi to doskonały sposób na zwiększenie zaangażowania klientów w produkty, usługi czy też działalność firmy, a tym samym poprawienie jej wizerunku. Nic dziwnego, że jest to często podejmowane działanie marketingowe, które przeważnie przynosi dobre tymczasowe i długofalowe efekty. Jak zorganizować loterię promocyjną?

Na początek – pomysł i plan 

Nawet na konkurs z nagrodami, którego wynik jest zależny od przypadku, warto mieć dobry i chwytliwy pomysł. Loterie promocyjne organizowane są bowiem przez bardzo dużą liczbę firm, przez co te, które nie są ciekawe i nie oferują atrakcyjnych z punktu widzenia potencjalnych uczestników nagród, nie cieszą się zainteresowaniem konsumentów. Pomysł na loterię i nagrody dla jej zwycięzców może zatem zaważyć na tym, czy i jak bardzo opłaca się ją organizować. Dobrze więc posiedzieć nad nim nieco dłużej niż 5 minut w przerwie na kawę i skonsultować go chociaż z kilkoma osobami. 

Sam pomysł na nagrody dla zwycięzców i formułę loterii promocyjnej nie wystarczy. Należy też zadbać o to, aby dokładnie zaplanować jego realizację. Proces organizacji loterii jest złożony i wymaga współpracy wielu specjalistów – zarówno tych, którzy są odpowiedzialni za całą akcję marketingową tego typu, jak i tych, którzy wykonują w jej ramach tylko z pozoru niewiele znaczące zadania. Już samo opracowanie struktury organizacyjnej i harmonogramu loterii może przysporzyć wielu trudności, szczególnie osobom, które nigdy nie miały okazji do organizowania takich działań. 

Póżniej – realizacja

Na organizację loterii składa się wiele mniejszych i większych zadań, które trzeba odpowiednio skoordynować. Przede wszystkim, warto pamiętać o tym, że przed rozpoczęciem organizacji loterii, należy zawnioskować o zezwolenie na jej przeprowadzenie w Izbie Administracji Skarbowej, co pozwoli na jej legalne uruchomienie. Aby uzyskać takie pozwolenie, trzeba opracować czytelny, obszerny i wymagający merytorycznie regulamin konkursu losowego oraz spełnić wymagania wyszczególnione w ustawie o grach hazardowych, co może okazać się bardzo ciężkie. 

Po rozpoczęciu akcji promocyjnej w formie loterii, staje się jeszcze trudniej. Przeważnie trzeba się wtedy zmierzyć z niespodziewanie dużym odzewem lub wręcz przeciwnie, brakiem zainteresowania konkursem. Należy jakoś odnaleźć się w tej sytuacji, wykazując przy tym perfekcyjne opanowanie i niebanalne zdolności adaptacyjne. Do samego momentu wydania nagród zwycięzcom, trzeba trzymać rękę na pulsie – łatwo o przypadkową pomyłkę, zapomnienie się w pewnych aspektach czy niedopilnowanie odpowiedzialnych za poszczególne elementy organizacji loterii pracowników. 

Jak widać, organizacja loterii promocyjnej nie jest taka łatwa, jaka się wydaje. Może więc lepiej powierzyć ją profesjonalistom? Specjaliści z agencji marketingowej gratifica.pl, we współpracy z którą powstał ten tekst, z chęcią podejmują współpracę z nowymi klientami, na rzecz których organizują loterie promocyjne kompleksowo. Łódzka agencja ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu tego typu działań i gwarantuje przeprowadzanie ich w sposób legalny, odpowiedzialny, ciekawy i skuteczny.

Drukarnia cyfrowa – precyzyjny wydruk

0
Drukarnia cyfrowa – precyzyjny wydruk

Zalety druku cyfrowego

Technologia cyfrowa posiada wiele zalet i coraz bardziej wkracza w różne wymiary naszego życia. Stosowana jest również z powodzeniem w drukarniach cyfrowych.

Najważniejszym wyróżnikiem druku cyfrowego jest to, że materiały do druku są dostarczane do urządzeń drukujących pod postacią danych cyfrowych. W przypadku drukarni cyfrowej nie występuje żadna fizyczna forma niezbędna do druku (pod postacią fotopolimera, płyty czy sita). Wszystko oparte jest na danych cyfrowych przesyłanych przez komputer do maszyny drukującej. Dzięki takiej technologii druk jest:

Szybki (projekt nie musi podlegać obróbce, druk jest błyskawiczny, można wydrukować jedną sztukę, nie trzeba zamawiać serii wydruków jak w drukarni pracującej w oparciu o tradycyjne metody)

Precyzyjny (o wysokiej rozdzielczości), dzięki czemu nawet najmniejsze elementy zawarte w projekcie będą precyzyjne – ostre i bardzo wyraźne. W drukarniach cyfrowych wszelkiego rodzaju opakowania, etykiety, plakaty są najwyższej jakości o doskonałej kolorystyce (dzięki wbudowanym spektrofotometrom).

Tani i możliwy w małych nakładach, gdyż klient nie musi płacić na uruchomianie maszyn drukarskich i cały proces przygotowań do druku. Można z powodzeniem zlecić wydruk materiałów w małym nakładzie (kilku czy kilkudziesięciu sztuk).

Ekologiczny – drukarnia cyfrowa ma niemal zerową emisję dwutlenku węgla (CO2) i wytwarza niewielką ilość makulatury. Zużyte urządzenia drukarskie i materiały wykorzystane w procesie drukowania, są odzyskiwane przez producentów. Dzięki temu środowisko naturalne nie jest zanieczyszczane odpadami z drukarni cyfrowej.

Domki i akcesoria dla lalek – co jest wybrać dla dziewczynki?

0
czy warto kupić córce domek dla lalek?

Domek dla lalek jest zabawką, o której marzy praktycznie każda mała dziewczynka. Jest to bardzo ciekawa forma spędzania wolnego czasu. Dziewczynki mogą aranżować wnętrza domku, bawić się w gotowanie, czy sprzątać.

Zakup odpowiedniego domku dla lalek to wyzwanie dla większości rodziców. Domki różnią się od siebie wielkością, wykonaniem, oraz wyglądem. Jak wybrać domek dla lalek?

Domek dla lalek – jak wybrać najlepszy dla dziewczynki? 

Przed zakupem pierwszego domku dla lalek na swojej córki, należy wziąć pod uwagę kilka kwestii. Po pierwsze ważny jest rozmiar domku, w sklepach znajdziemy duże domki dla takich lalek, jak lalka Barbie oraz mniejsze domki, które są przeznaczone dla niewielkich lalek.

Przed zakupem domku dla lalek, należy najpierw sprawdzić jakimi lalkami bawi się dziecko. Warto wziąć pod uwagę również powierzchnię pokoju. Domek nie może być zbyt duży, względem pokoju. Jeżeli pomieszczenie, gdzie bawi się dziecko jest mniejsze, należy rozejrzeć się za domkiem, który jest mniej rozbudowany.

Domki i akcesoria dla lalek dla dzieci

Po drugie kluczowy jest materiał, z którego został wykonany domek. Na rynku dostępne są domki drewniane, plastikowe oraz wykonane z kartonu. Domki kartonowe są najtańszą wersją domku dla lalek, są również najmniej trwałe. Domki drewniane są najdroższe, za to posłużą dziecku wiele lat. Są odporne na uszkodzenia i solidnie wykonane. Domki plastikowe tak samo jaki i ich wyposażenie, mogą być bardziej podatne na zniszczenia, w przeciwieństwie do domków wykonanych z drewna. 

Po trzecie należy zwrócić uwagę na wyposażenie domku dla lalek. Niektóre modele posiadają zestaw mebli, inne są puste. W ten sposób rodzice, razem z dzieckiem mogą kompletować domek stopniowo. Wybór zależy głównie od preferencji dziecka. Jeżeli dziecko ma zdolności manualne, lubi rysować z pewnością wybierze domek, który będzie mogło po swojemu urządzić. 

Od wielkości domku zależy również wielkość dodatków oraz lalek, które będą się w nim znajdować. Na rynku różnorodność domków jest ogromna, rodzice mogą wybrać dowolny rozmiar domku dla lalek. Dostępne są wersje miniaturowe oraz ogromne konstrukcje, które mogą mieć nawet metr. Od wielkości wyposażenia, zależy dla dziecka w jakim wieku jest przeznaczony domek dla lalek. 

Przeczytaj też: http://www.innebrzmienia.pl/gniotki-i-slime-dla-dzieci-czy-sa-to-odpowiednie-zabawki-dla-dziecka/

Jak ograniczyć koszty produkcji w przedsiębiorstwach

0
Jak ograniczyć koszty produkcji w przedsiębiorstwach

Podstawowym celem podmiotu gospodarczego jest generowanie zysków, czyli takie działanie, w którym rachunek przychodów jest wyższy od sumy rozchodów. Na jego podstawie ocenia się rentowność przedsiębiorstwa i przeprowadza jego wycenę. Zatem, aby zwiększyć zysk, należy obniżyć koszty zarówno bezpośrednie, jak i pośrednie. Do standardowych kosztów bezpośrednich, które w znaczący sposób rzutują na dochodowość jednostki, zaliczamy: koszty materiałów i surowców, energii i wody, wynagrodzenia pracowników, zużycie maszyn i sprzętu, koszty transportu oraz innych usług obcych, niezbędnych w procesie produkcji. Kosztami pośrednimi są: koszty ogólne zarządu, wydziałowe i koszty sprzedaży. Na ograniczenie kosztów produkcji i podniesienie intratności przedsiębiorstwa mają wpływ następujące czynniki:

Optymalizacja produkcji

Optymalizacja (łac. optimus – najlepszy) oznacza poszukiwanie najlepszego rozwiązania względem ustalonego, dopuszczalnego kryterium. Przedsiębiorstwa są zobowiązane do szukania takich rozwiązań, których celem jest zwiększenie optymalności działania, czyli wzrost produktywności przy jednoczesnej obniżce kosztów operacyjnych. Dodatkowym kryterium optymalizacji jest obniżenie do minimum czasu realizacji zadania w ściśle określonych warunkach. Praktycznym celem optymalizacji jest doprowadzenie osoby decyzyjnej do podjęcia i wdrożenie najbardziej rentownego projektu. Jednym słowem optymalizacja to mniejsze koszty i krótszy czas realizacji, przy jednoczesnym wzroście produkcji.

Przykładem takiego modelu produkcji bez wątpienia jest system ERP. Udane wdrożenie takiego oprogramowania sprawia, iż cała produkcja i wszystkie procesy przedsiębiorstwa zarządzane są przez jedne spójny system informatyczny. Oczywiście samo wdrożenie systemu ERP nie zawsze powoduję optymalizację surowców. Na rynku oferowanych rozwiązań typowo pod ograniczenie kosztów produkcji, czyli minimalizację odpadów, czy optymalne wykorzystanie czasu pracy pracownika na próżno szukać. Takich rozwiązań i jeszcze dedykowanych dla konkretnej firmy nie ma.

Dlatego warto rozglądać się za oprogramowaniem, który jest otwarty na użytkownika. A więc można tworzyć i pisać własne komponenty, które po zaimplementowaniu są w pełni integralną częścią systemu ERP.

Minimalizacja odpadów

Aby zminimalizować odpady należy zapobiegać ich powstawaniu albo do minimum ograniczać ich ilość. Oznacza to, że przebieg produkcji musi polegać na efektywnym wykorzystaniu surowców, wody i energii. Ważnym czynnikiem jest również minimalizowanie substancji niebezpiecznych i szkodliwych dla środowiska, których utylizacja znacznie zawyża koszty produkcji. Odpady poprodukcyjne można podzielić na surowce wtórne stanowiące przedmiot recyklingu, dzięki któremu przedsiębiorstwo nie ponosi kosztów utylizacji (np. opakowania szklane lub aluminiowe, palety drewniane itp.) i odpady nie podlegające ponownemu przetwórstwu, przeznaczone do likwidacji. Reasumując – im mniejsza ilość odpadów, tym wyższy zysk przedsiębiorstwa.

Automatyzacja maszyn

Automatyzacja pozwala na osiąganie wyższej jakości wyrobów, dzięki mechanicznej powtarzalności produkcji według odgórnie ustalonego wzorca. Tym samym zmniejsza się ilość produktów wadliwych. Dzięki powtarzającym się czynnościom wykonywanym mechanicznie wzrasta wydajność produkcji, a jednocześnie zmniejszają się koszty generowane przez zatrudnianie osób fizycznych. Automatyzacja procesów podnosi również poziom bezpieczeństwa w zakładzie pracy. Roboty zastępują ludzi na stanowiskach, gdzie występują trudne warunki pracy, np. wysoka temperatura, szkodliwe wyziewy, hałas. A zatem, automatyzacja również przyczynia się do ograniczenia kosztów produkcji.

Domeny internetowe

0
Domeny internetowe

Stworzenie własnej strony internetowej wiąże się z koniecznością zarejestrowania domeny oraz zakupu hostingu. Zanim do tego przystąpimy warto zrozumieć czym właściwie jest domena oraz hosting.

Zalety robotów przemysłowych

0
Zalety robotów przemysłowych

Każdy, kto zarządza nawet małym przedsiębiorstwem wie, jak wiele wiąże się z tym zachodu. Koszta rosną z roku na rok i często jedynym rozwiązaniem jest optymalizacja produkcji. Pozwala ona na jednoczesne zmniejszenie kosztów działalności oraz zwiększenie wydajności pracy. W coraz większej ilości zakładów pojawiają się roboty przemysłowe. Jakie są ich zalety?