piątek, Kwiecień 23, 2021

Aplikacja lojalnościowa dla klientów gastronomii oraz sklepów detalicznych

0
Aplikacja lojalnościowa dla klientów gastronomii

Współczesny klient jest coraz bardziej wymagający. Dobrze o tym wiedzą właściciele podmiotów gastronomicznych oraz sklepów, którzy muszą się nie lada natrudzić, aby uzyskać efekt zadowolenia. Najskuteczniejszym rozwiązaniem jest oczywiście oferowanie wysokiej jakości produktów w dobrej cenie. Smaczne posiłki i wysokogatunkowe produkty zawsze przyciągają klientów. Co jednak, gdy konkurencja depcze nam po piętach? Może warto stworzyć własny program lojalnościowy?

Czym powinna charakteryzować się sprawnie działająca aplikacja lojalnościowa?

Programy lojalnościowe od lat cieszą się niesłabnącą popularnością. Ich celem jest długoterminowe utrzymanie relacji z klientami. Taka forma marketingowa opiera się na prostych zasadach funkcjonowania ludzkiego mózgu. Przynależność do grupy to jedna podstawowych potrzeb człowieka. A jeśli przynależność ta ma wiązać się z jakimiś korzyściami, to trudno z niej zrezygnować.

Warto jednak podkreślić, że programy lojalnościowe są skuteczne tylko wtedy, gdy są dopasowane zarówno do specyfiki danego podmiotu gospodarczego oraz aktualnych potrzeb klientów. Większość z nas posiada swój własny smartfon. Właśnie to urządzenie jest nośnikiem nowoczesnych rozwiązań w zakresie marketingu. Klienci chętnie korzystają z różnego rodzaju aplikacji. Dlaczego zatem nie zaproponować im firmowej aplikacji lojalnościowej?

Taki mobilny system lojalnościowy powinien spełniać kilka zasadniczych wymogów. Po pierwsze, powinien być łatwy do zainstalowania i prosty w obsłudze. Obecnie wymaga się, aby był kompatybilny z systemami operacyjnymi ANDROID lub iOS. Po drugie, powinien spowodować, że użytkownik będzie pozytywnie kojarzył daną markę (np. restaurację, sklep). Aplikacja może zatem wyświetlać aktualności na temat oferty lub ciekawe artykuły z zakresu swojej firmy. Równie istotnym zadaniem takiego oprogramowania jest także umożliwienie klientowi bieżącego monitorowania ofert promocyjnych lub zebranych punktów lojalnościowych.

Która firma opracowuje godne polecenia aplikacje lojalnościowe?

Z całą pewnością można polecić firmę FlashCom, która posiada bogate portfolio w tym zakresie. Z jej usług skorzystało już wiele renomowanych podmiotów, w tym właściciele sklepów detalicznych (np. JBB Bałdyga, Laurella, Huawei), restauracji (np. Chochołowy Dwór, Karczma Słowiańska na Podgrodziu), pizzerii (np. Pizzeria Gawęda, Pizzeria Miami), obiektów rekreacyjnych (np. Przystań Brzegi, Plaża Bagry, Adrenalina Park), hoteli (np. Hotel Inner City, Dwór Bartnika, Rezydencja Korona Tatr).

Wdrożenie aplikacji lojalnościowej FlashCom to zarówno tworzenie pozytywnej relacji z klientem, jak i zwiększenie sprzedaży produktów lub usług. Dużą zaletą takiego oprogramowania jest jego integralność z działającymi systemami dla gastronomii oraz programami do obsługi sprzedaży detalicznej. Aplikacja składa się z kilku sekcji, takich jak: Sekcja Aktualności, Sekcja Nagród, Sekcja Obiekt, Sekcja Wiadomości, Sekcja Profil.

Co jeszcze znajduje się w ofercie firmy Flashcom?

Osoby zainteresowane współpracą powinny przejrzeć stronę internetową firmy oraz opublikowany tam katalog usług. FlashCom proponuje kompleksową obsługę firm w zakresie projektowania i wdrażania oprogramowania sprzedażowo-magazynowego. Doświadczeni sprzedawcy, informatycy i serwisanci służą swoją wiedzą i proponują optymalne rozwiązania.

Warto również podkreślić, że partnerami handlowymi firmy są producenci najwyższej jakości sprzętu, w tym urządzeń fiskalnych, terminali dotykowych, komputerów. Z oferty firmy będą zadowoleni zarówno przedstawiciele małych podmiotów handlowych, jak i sieci sprzedażowych.

Odzież sportowa – dlaczego warto w nią zainwestować?

0
Odzież sportowa

W dzisiejszych czasach aktywne życie cieszy się coraz większą popularnością. Często jest to po prostu pewnego rodzaju moda, z powodu której tysiące osób decyduje się na to, aby zmienić swój styl życia na znacznie zdrowszy. Co dzieje się z naszym ciałem podczas intensywnego treningu? Dlaczego odzież sportowa ma tak duże znaczenie? Odpowiedzi na te pytania znaleźć można w poniższym artykule, do którego przeczytania serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych czytelników.

Ciało podczas trwania treningu

Już na lekcjach w szkole podstawowej uzmysławiano nam, że aktywność fizyczna ma w każdym przypadku zbawienny wpływ na nasze funkcjonowanie. To właśnie dzięki niej możliwe jest doskonałe dotlenienie organizmu, wzmocnienie mięśni, kształtowanie sylwetki, spalenie tkanki mięśniowej. Pomimo wszystko podczas intensywnego treningu jesteśmy narażeni na liczne niedogodności, z którymi musimy się liczyć. Otóż zwiększa się temperatura naszego ciała, co w konsekwencji prowadzi do nadmiernego pocenia się. Dodatkowo zwiększa się ryzyko kontuzji czy też naciągnięcia mięśni. Oczywiście są to jedynie niektóre problemy, które mogą sprawić, że nie będziemy czerpać radości z ćwiczeń. Dlatego też bardzo ważne jest zainwestowanie w odpowiednią odzież sportowa, która będzie charakteryzowała się wygodą, jednocześnie atrakcyjnym designem. Wysokiej jakości tekstylia znaleźć można na stronie http://mw-sport.pl/.

Dlaczego odzież sportowa ma tak duże znaczenie?

Wiele osób myśli, że strój sportowy to rzecz zbędna- jest to jednak błędne myślenie. W dzisiejszych czasach odzież sportowa jest stworzona z myślą o wielu rodzajach aktywności. Przykładowo zapewnia nam ona ochronę antybakteryjną, umożliwia odprowadzenie wody, zapewnia ogólny komfort, chroni nas przed nieprzyjemnymi otarciami czy też odparzeniami. Warto także wspomnieć o tym, że nowoczesne stroje sportowe kompresują nasze ciało, w konsekwencji ułożenie naszych mięśni jest prawidłowe. Prowadzi to do tego, że ryzyko kontuzji zostaje zminimalizowane.

Rezonans magnetyczny w Lublinie. Wskazania, przebieg, przeciwwskazania

0
Rezonans magnetyczny w Lublinie

Rezonans magnetyczny jest zaawansowaną metodą obrazowania ciała człowieka, w której wykorzystuje się silne pole magnetyczne oraz fale radiowe. W ten sposób otrzymuje się przekroje narządów wewnętrznych we wszystkich płaszczyznach.

Wskazania do rezonansu magnetycznego

Rezonans magnetyczny wykorzystywany jest w celu uzyskania dokładnych obrazów układu mięśniowego i szkieletowego. Pozwala na zdiagnozowanie nowotworów, stanów zapalnych, problemów związanych z mięśniem sercowym, kręgosłupem, urazów stawów i więzadeł, a także chorób ośrodkowego układu nerwowego (np. choroba Alzheimera, stwardnienie rozsiane). Badanie rezonansem sprawdza się przy ocenie zmian pooperacyjnych i pourazowych. Jest niezwykle przydatne w wielu dziedzinach medycyny.

Przebieg badania rezonansem

Do badania rezonansem magnetycznym nie trzeba się wcześniej przygotowywać, z wyjątkiem uwzględnienia trzech godzin na czczo. Przez ten czas nie powinno się pić ani jeść, wykluczone jest również palenie papierosów. Nie trzeba jednak odstawiać przyjmowanych leków ani zdejmować odzieży w trakcie badania. Należy jednak usunąć z ciała wszelkie metalowe przedmioty oraz rzeczy, które pod wpływem urządzenia mogą się rozmagnesować. Mowa tutaj m.in. o paskach do spodni z metalowymi klamrami, telefonach, kartach płatniczych, zegarkach itd. W przypadku posiadania implantów – powinno się poinformować o tym osobę przeprowadzającą badanie.

Podczas badania nie można się ruszać, aby zapobiec zakłóceniom obrazu. Wykonywane jest ono w pozycji leżącej, a trwa około pół godziny. Jest bezbolesne i nie ma żadnego wpływu na pacjenta.

Przeciwwskazania

Ponieważ niemożliwe jest przeprowadzenie rezonansu magnetycznego w towarzystwie niektórych przedmiotów, przeciwwskazaniem są z pewnością wszczepione urządzenia elektryczne. Jeśli pacjent posiada np. rozrusznik serca lub implant ślimakowy, nie może zostać poddany badaniu. Dotyczy to również osób, które posiadają metaliczne ciała obce w ciele. Nie zaleca się wykonywania badania u kobiet w I trymestrze ciąży oraz osób z klaustrofobią.

Gdzie udać się na rezonans magnetyczny w Lublinie?

Doświadczoną i profesjonalną placówką, w której można wykonać rezonans magnetyczny w Lublinie, jest Eurodiagnostic sp. z o.o. Firma posiada nowoczesny, niezawodny sprzęt oraz wykwalifikowaną kadrę. Udostępnia zdalne opisy badań i indywidualnie podchodzi do klienta. W celu zapoznania się ze szczegółową ofertę warto zajrzeć na stronę http://www.eurodiagnostic.pl/oferta/rezonans-magnetyczny.

Awaria drogowa? Wypożycz samochód zastępczy!

0
Awaria drogowa

W tracie podróży samochód potrafi nas skutecznie rozczarować. Uszkodzony pojazd wcale nie musi oznaczać końca przejażdżki! Dzięki profesjonalnej pomocy możesz dotrzeć do celu mimo początkowych trudności. Co zrobić, jeśli auto zawiedzie nas podczas jazdy i gdzie wypożyczyć pojazd, który spełni nasze oczekiwania?

Poważna usterka w dalekiej trasie? To nie problem!

Przed rozpoczęciem dalekiej podróży warto przeprowadzić kompletny przegląd pojazdu, który pozwoli nam uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek. Podczas wizyty na stacji diagnostycznej należy sprawdzić takie podzespoły jak:

  • hamulce – także ręczny;
  • ciśnienie w kołach,
  • zawszenie,
  • poziom oleju;
  • działanie świateł i klaksonu.

Dzięki temu możemy czuć się choć trochę pewniej, że nasza podróż będzie w pełni udana. Czasem jednak zdarza się tak, że nie wszystko zostanie dokładnie sprawdzone i mechaniczny środek transportu zawiedzie nas w najmniej oczekiwanym momencie. W takiej sytuacji niezbędne okazuje się być wezwanie pomocy drogowej. Dzięki wykwalifikowanym pracownikom można w krótkim czasie przetransportować pojazd do wybranego zakładu mechanicznego i wynająć nowy samochód zastępczy na dalszą jazdę.

Bardzo często w ofercie ubezpieczenia znajduje się zapis, pozwalający na darmowy transport niesprawnego auta do wybranej ilości kilometrów. To bardzo ułatwia postępowanie w przypadku awarii czy kolizji. Jeśli jesteś osobą poszkodowaną w kolizji to nie zapomnij o sporządzeniu dokładnej dokumentacji powypadkowej, a także wezwaniu odpowiednich służb.

Wypożyczalnia samochodów na każdą okazję

Niezależnie od okoliczności możesz skorzystać z usług profesjonalnej wypożyczalni samochodów: https://zastepcze.lublin.pl/. Dzięki pomocy specjalistów dotrzesz do celu bez najmniejszego problemu. Koszty wynajmu pokrywane są ze środków, pochodzących z OC sprawcy, dzięki czemu nie będziesz musiał martwić się o dodatkowe koszty.

Każdy pojazd, znajdujący się w wypożyczalni w Lublinie, wyposażony jest w profesjonalny system bezpieczeństwa i spełnia wszystkie wymogi, umożliwiające sprawne poruszanie się w ruchu drogowym. Nie pozwól emocjom wziąć góry i sprawnie rozwiąż każdy problem.

Trenuj mądrze i bezpiecznie pod okiem trenera personalnego

0
Trenuj mądrze i bezpiecznie pod okiem trenera personalnego

Nadchodzi lato, czas w którym w końcu odpoczniemy od pracy, wyjedziemy nad morze czy w góry, lecz czy Twoja sylwetka jest na to gotowa? Warto wcześniej przygotować się do nadchodzącego sezonu bikini. Piękne, umięśnione zdrowe ciało to coś  co wpływa na nasze poczucie własnej wartości. Czas ruszyć się z kanapy i zainwestować w swój wygląd.

Od czego zacząć?

Na wszystko potrzebny jest czas, dlatego warto wcześniej o tym pomyśleć i poszperać w internecie w celu znalezienia odpowiedniej formy budowania sylwetki. Są różne opcje: można zapisać się na aerobik, siłownię, pilates, pole dance itd. Jednak najlepiej jest jeżeli jest z nami ktoś, kto nam w tym wszystkim pomoże. Taka osobą jest trener personalny. Jest to osoba, która ma dużą wiedzę na temat anatomii naszego ciała i wie, które ćwiczenia będą dla nas odpowiednie.

Trener personalny – nasz osobisty motywator

Oczywiście trener personalny jest osobą głownie od tego, aby zmienić nasz wygląd, jednak jest również dobrym psychologiem. Kiedy nie masz ochoty, kiedy to nie taka pogoda, kiedy to zły dzień – to on motywuje Cię do pracy. Taka osoba jest nieoceniona. Dzięki temu pracuje nie tylko z naszym ciałem ale i duszą.

Trener personalny – dietetyk

Ważną kwestią w budowaniu sylwetki jest też zdrowe odżywianie. Trener pomoże nam w zaplanowaniu diety. Rozpisze nam dietę, która będzie dopasowana do nas. Dieta jest bardzo istotna, dzięki niej czas do uzyskania wymarzonej sylwetki skróci się. Szybko będziemy mogli cieszyć się spektakularnymi efektami.

Gdzie szukać?

Głównym źródłem pozyskania wiedzy w dzisiejszych czasach jest oczywiście internet. Warto sprawdzać opinie na temat trenerów personalnych w naszym mieście. Trenerzy o ugruntowanej pozycji posiadają swoje własne strony internetowe. Przykładem może być trener Paweł Głuchowski, który posiada własną stronę internetową https://www.pawelgluchowski.pl/. Znaleziony w internecie pośród wielu ofert, Paweł wyróżnia się tym, że oprócz pomagania w uzyskaniu dobrej sylwetki wykłada również m.in. na Akademii Mistrzostwa Sportowego i w Global Sport Academy, prowadzi liczne kursy i jest złotym medalistą Mr. Universe i posiada tytuł Mistrza Europy w kulturystyce. Warto na to zwrócić uwagę, ponieważ to gwarantuje nam, że uzyskamy swoją wymarzoną sylwetkę nie tylko szybko ale i w bezpieczny sposób.

Dotacje finansowe – jakie są dostępne i komu przysługują?

0
dotacje unijne
Fot. Pexels.com

Niezależnie od tego, czy myślimy o rozszerzeniu naszej działalności czy o zapewnieniu naszej firmie stabilności finansowej, wsparcie finansowe jest zawsze czymś wysoce pożądanym. Będąc przedsiębiorcą warto więc wiedzieć, gdzie możemy znaleźć dofinansowanie. Najczęstszymi formami pozyskiwania zastrzyków gotówki są kredyty i pożyczki bankowe, wiadomo jednak, że te rozwiązania nie wzbogacają nas na dłuższą metę. Inaczej jest w przypadku różnego rodzaju unijnych lub pochodzących z innych źródeł dotacji finansowych. Opcji jest wiele, co więc warto wiedzieć na ten temat?

Przeczytaj też: http://stolicakariery.pl/dotacje-na-firme-gdzie-szukac-wsparcia-finansowego/

Kredyty – co warto wiedzieć?

Dostępne na rynku finansowym rodzaje kredytów dzielą się na:

  • Kredyty inwestycyjne – przyznawane na konkretne pomysły rozwoju naszej działalności, na przykład na nowe maszyny zwiększające produkcję zakładu.
  • Kredyty obrotowe – udzielane w ramach pomocy w sfinansowaniu bieżących wydatków dotyczących działalności firmy.
  • Kredyty hipoteczne – wydawane są przedsiębiorcom w zamian za zastawienie firmy lub prywatnej nieruchomości w ramach poręczenia.
  • Linie kredytowe przedsiębiorców – są to szybkie, doraźne środki do wykorzystania na dowolny cel.

Unijne dotacje finansowe 

Najczęściej wybierane Programy Operacyjne finansowane przez Unię Europejską to:

  • Polska Wschodnia – projekt polegający na wsparciu firm we wschodniej części Polski, są one łączone z projektem rozwoju infrastruktury regionów takich jak drogi i linie kolejowe.
  • Cyfrowa Polska – projekt skupiony wokół zwiększenia dostępności mediów i usług elektronicznych.
  • Infrastruktura i Środowisko – polegający na wspieraniu projektów infrastrukturalnych dotyczących  technologii oraz innych najbardziej prestiżowych i newralgicznych sektorów gospodarki.
  • Smart Growth – są to dotacje finansowe skierowane do małych i średnich przedsiębiorców. Mają one na celu wsparcie prowadzonych przez nie badań rozwojowych.
  • Program Edukacja Rozwój – wdrożony, aby zadbać o rozwój i podnoszenie kwalifikacji pracowników zatrudnianych w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Banki oraz Unia Europejska oferują więc wiele różnego rodzaju sposobów wsparcia finansowego. Szukając zastrzyku gotówki dla swojej firmy warto więc sprawdzić, czy kwalifikujemy się pod te wyżej wymienione.

Zobacz też: http://www.marpnet.pl/nierejestrowana-dzialalnosc-gospodarcza-czy-warto-ja-prowadzic/

W jakie nowoczesne technologie zaopatrzyć biuro?

0
biuro

Początkujący przedsiębiorca boryka się z pytaniem, w jaki sprzęt IT zaopatrzyć biuro. Jest to niezwykle istotne w dzisiejszych czasach, w których przyszło nam żyć z wszechobecną elektroniką.

Jak przejść proces zakładania firmy? – Sprawdź o czym należy pamiętać!

0
proces zakładania firmy
Fot. Pexels.com

W ciągu ostatnich lat proces zakładania firm nieco się skrócił, a także uprościł. Nadal trzeba złożyć kilka wniosków i dokumentów. Przygotowaliśmy szybki przewodnik, który wskaże Ci najważniejsze procedury bez których założenie przedsiębiorstwa byłoby niemożliwe. Tych kilka kroków dzieli Cię od zarządzania własną firmą.

Przeczytaj też: http://www.synat.pl/jak-wyglada-proces-zakladania-firmy/

Co zrobić przed złożeniem wniosku o otwarcie działalności gospodarczej?

Proces zakładania firmy to składa się z kilku etapów. Pierwszy z nich należy podjąć jeszcze przed złożeniem najbardziej wymaganego dokumentu czyli CEIDG-1. To właśnie w tym formularzu należy określić takie elementy prowadzenia działalności jak wybór formy prawnej przedsiębiorstwa. Dlatego ta kwestia powinna zostać ustalona już wcześniej.

Wniosek CEIDG-1 dlaczego jest tak ważny w procesie zakładania firmy?

To właśnie ten dokument umożliwia wpis do Krajowego Rejestru Urzędowego Podmiotów Gospodarki Narodowej. Na tej podstawie wystawiany jest później REGON. Moment złożenia dokumentu to także automatyczne zgłoszenie do zakładu ubezpieczeń społecznych.

Jakie dane znajdują się we wniosku CEIDG-1?

Kilka głównym informacji z wniosku:

  • nazwa firmy,
  • adres firmy, ewentualnie adres głównej siedziby i pozostałych punktów, w których będzie odbywać się działalność,
  • PKD,
  • dane pełnomocnika firmy.

Pamiętaj, że złożony formularz nie może zawierać błędów, ani literówek. Dane z formularza wpisywane są do systemu nawet jeśli istnieje prawdopodobieństwo popełnienia pomyłki pisarskiej. Warto wcześniej pokazać taki wniosek rodzinie lub przyjaciołom, aby sprawdzili czy nie ma tam błędów w takich miejscach jak adres czy nazwa firmy.

Co jeszcze jest ważne w procesie zakładania firmy?

Zakładając przedsiębiorstwo nie wolno zapomnieć o zgłoszeniu do ZUS oraz Urzędu Skarbowego. Ponadto należy wpłacić składkę do Funduszu Pracy. Osoby, które planują już na starcie zatrudniać pracowników muszą także zgłosić taki fakt do Państwowej Inspekcji Pracy i Sanepidu.

 

Proces zakładania firmy może być długotrwały. Wszystko zależy od tego ile kwestii związanych z nowym przedsiębiorstwem ustalisz jeszcze przed złożeniem odpowiednich dokumentów. Pamiętaj, że trzy najważniejsze urzędy, o których nie możesz zapomnieć to ZUS, US i Fundusz Pracy. Powodzenia!

Zobacz też: http://www.marpnet.pl/czym-jest-maly-zus-i-kto-moze-z-niego-skorzystac/

Profesjonalna obsługa techniczna budynków

0
Profesjonalna obsługa techniczna budynków

Kompleksowa obsługa obiektów wielkopowierzchniowych oraz nieruchomości to jedne z ważniejszych zadań, jakich podejmuje się FM Solutions. Zakres ich usług jest niezwykle szeroki i zróżnicowany, a innowacyjne podejście spełnia oczekiwania licznych klientów. Dzięki temu otrzymują oni kompleksowe wsparcie w wielu dziedzinach, które pozwalają zachować bezpieczeństwo oraz dobry stan nieruchomości. Przekonaj się, że wysoki standard usług oraz najwyższa jakość to cechy godne inwestycji.

  1.  Profesjonalne facility management
  2. Zakres usług FM Solutions

Profesjonalne facility management

Facility management obejmuje przede wszystkim obsługę techniczną budynku, która wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów. Dlatego oferowane przez FM Solutions facility management to działania, zapewniające dobry stan budynku i wszelkich urządzeń. Sprawia to, że zakres usług opiera się na podniesieniu komfortu, bezpieczeństwa oraz koniecznym unowocześnieniu obecnych rozwiązań. Za wyborem firmy FM Solutions przemawia fakt: najwyższej jakości sprzętu, indywidualne podejście do odbiorcy oraz nowoczesne rozwiązania techniczne, serwisowe i informatyczne. To jednocześnie najwyższy na rynku standard usług potwierdzony licznymi certyfikatami, które zostały uzyskane dzięki profesjonalnej pracy przez  wykwalifikowany i doświadczony zespół pracowników. Warto podkreślić, że wybierając innowacyjną firmę zyskuje się dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań będących odpowiedzią na potrzeby właściciela nieruchomości. Dlatego wraz consultingiem FM bardzo często wykonywane są przebudowy, modernizacje oraz specjalistyczne przeglądy, które podnoszą jakość obsługi oraz poziom zadowolenia wśród klientów.

Zakres usług FM Solutions

Obsługa techniczna budynków to wysokiej jakości usługi, jakie oferuje swoim odbiorcom FM Solutions w mieście: Kraków, Opole, Chorzów, Warszawa, Bolesławiec, Kraków, Poznań, Katowice oraz Wrocław. Zakres ten obejmuje przede wszystkim: usługi złotej rączki, automatykę budynkową, pogotowie energetyczne, doradztwo techniczne, ochronę mienia z uwzględnieniem osób oraz obiektów. To również serwis techniczny, podejmujący działania naprawcze oraz inspekcje, audyty, przeglądy i konserwację wszystkich instalacji znajdujących się w budynku. Dodatkowo wśród usług dostępna jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych,  utrzymanie czystości, modernizacja i przebudowa powierzchni, zarządzanie projektami aranżacji typu FIT-OUT, dostawa paliwa do agregatów czy projektowanie i wykonawstwo instalacji budynkowej.

Jak założyć sklep internetowy?

0
Jak założyć sklep internetowy

Sprzedaż internetowa rośnie w siłę z roku na rok. Do 2021 roku ma osiągnąć nawet 15% całości sprzedaży globalnej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego sklepu internetowego – ta branża się rozwija i jeszcze długo będzie się rozwijać. Niestety statystyki są nieubłagane z 6-8 tysięcy sklepów, które powstają w polskim Internecie każdego roku aż 80% z nich upada w przeciągu pierwszych 2-3 lat działalności. A przecież nie tak powinno być. Jak zatem założyć sklep internetowy i o czym musisz pamiętać, aby osiągnąć sukces w branży e-commerce?

  1. Jak założyć sklep internetowy?
  2. Jakie kroki musisz wykonać, aby osiągnąć sukces w e-commerce?

Jak założyć sklep internetowy?

Wiele osób zadaje sobie podstawowe pytanie brzmiące Jak założyć sklep internetowy? Wbrew pozorom samo założenie sklepu nie jest takim trudnym zadaniem. To, co jest trudne, to prowadzenie go i osiągnięcie sukcesu. Aby założyć sklep internetowy, wystarczy znać dowolną platformę e-commerce, który na rynku jest całkiem sporo. Oczywiście jedne są bardziej popularne, inne mniej. Niemniej jednak to od ciebie będzie zależeć, którą z nich wybierzesz. Musisz tylko mieć świadomość, że samo postawienie sklepu w Internecie to dopiero początek drogi.

Jakie kroki musisz wykonać, aby osiągnąć sukces w e-commerce?

Aby sklep internetowy, który założysz, odniósł sukces, warto trzymać się dziesięciu kroków, które ułatwią pracę nad nim. Nie są to kroki trudne do wykonania, jednak zdecydowanie trzeba poświęcić czas i autentycznie zabrać się za tworzenie swojego sklepu internetowego. Jakie to kroki.

  1. Znajdź swoją niszę – brzmi jak utarty frazes, ale jest to jeden z kroków, który należy spełnić, aby osiągnąć sukces w branży e-commerce. W Internecie konkurencja jest znacznie większa niż w świecie rzeczywistym. Ponadto wiele osób nie ma swoich ulubionych sklepów internetowych i ciągle kupuje z innych, a więc ciężej jest wypracować sobie stałych klientów. Dlatego też tak ważne jest aby się wyróżniać. Uważasz, że czegoś brakuje w Internecie i na coś może być zapotrzebowanie? Mogą być to zeszyty do bullet journalingu czy też kosmetyki japońskie, czy inne rzeczy. Im mniejsza konkurencja, tym lepiej.
  2. Zastanów się, kto będzie twoim klientem – do jakich osób będziesz kierował przekaz swojego sklepu? Czy będą to osoby młode, stare, kobiety, mężczyźni? Czy będą to osoby lubiące planować, zarabiające konkretne pieniądze? A może będą to nastolatkowie, którzy są jeszcze na utrzymaniu rodziców? Im więcej wiesz o personie swojego klienta, tym lepiej będziesz mógł się z nim komunikować.
  3. Wyróżnij swoją ofertę – jest wiele sposobów na to, jak można wyróżnić się ze swoją ofertą w gąszczu podobnych ofert. Możesz zastanowić się, jaką dodatkową wartość możesz dać swoim klientom. Możesz zastanowić się, w jaki sposób darmowym kosztem można się wypromować i dotrzeć do większej ilości klientów.
  4. Odpowiednia domena – domena jest niezwykle ważna, ponieważ to w zasadzie ona tworzy później markę twojego sklepu. Domena nie może być długa – powinna zmieścić się w 20 znakach. Nie może być także trudna do napisania – najlepiej, aby od razu rzucała się w oczy i by dało się ją szybko zapamiętać.
  5. Odpowiednia platforma e-commerce – warto wybrać taką, która jest responsywna, czyli taką, która dobrze wygląda zarówno na laptopach i komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. Warto przed założeniem sklepu poczytać nieco więcej o wyborze odpowiedniej platformy e-commerce.
  6. Logistyka – jest wiele modeli logistyki, które można zastosować w swoim własnym sklepie internetowym. Najpopularniejszymi modelami jest własny magazyn, kiedy sam jesteś odpowiedzialny za pakowanie i wysyłanie wszystkich zamówionych wysyłek. Minusem takiego rozwiązania są z pewnością koszta – musisz zapłacić nie tylko za miejsce, ale często także za pracowników, którzy będą dla ciebie wykonywać pracę. Drugą opcją jest outsourcing logistyki, kiedy to za pomocą swojego sklepu zbierasz zamówienia, ale kompletuje je i wysyła zewnętrzny magazyn. Taka opcja staje się coraz popularniejsza.
  7. Płatności online – w każdym sklepie muszą być dostępne bezpieczne możliwości płacenia online. Warto zatem podpisać umowę z dużymi graczami na rynku, jak PAYU czy Tpay.pl, które mają duże doświadczenie i oferują naprawdę dobrej jakości usługi.
  8. UX, User Experience – twój sklep internetowy powinien być intuicyjny dla klienta. Bez tej intuicyjności możesz stracić wielu klientów, którzy po prostu nie będą wiedzieli, jak złożyć zamówienie, czy też jak wyszukiwać interesujące ich produkty. Aby twoje działania UX przynosiły konkretne efekty warto zdecydować się na analizę danych z testów A/B, badań eyetrackingowych, wywiadów pogłębionych czy badań fokusowych.
  9. Jak przyciągnąć klientów do sklepu? – Pamiętaj o tym, że aby twój sklep mógł ruszyć, musisz znaleźć swoich potencjalnych klientów i zachęcić ich do odwiedzenia twojej witryny. Do takich działań można zaliczyć działania w Social Mediach, czy też reklamy w Google.
  10. Optymalizacja sklepu – powinieneś dążyć do optymalizacji swojego sklepu internetowego. O co chodzi? Chodzi o to, aby był on lepiej widoczny w wyszukiwarkach Google po wpisaniu odpowiedniej frazy. Dzięki temu nowi klienci będą w stanie cię znaleźć w gąszczu innych sklepów.